Klantenbinding
Misschien denk je dat klantenbinding in jouw geval helemaal niet werkt. Dat is toch meer iets voor supermarkten, warenhuizen en bijvoorbeeld garages? Welnee, ook jij kan zeker aan klantenbinding doen. Een kind is misschien zo enthousiast dat hij graag nog eens langs komt. Zeker als je meerdere variaties aan kinderfeestjes aanbiedt, is die kans heel reëel. Maar de klant, die betaalt, zijn toch de ouders van het kind. En weet je: in Nederland bestaan de meeste gezinnen toch echt uit meer dan 1 kind! Dus: ja, klantenbinding is ook bij jou zeker een goede optie. En beperk je niet tot de jarige en zijn ouders, zorg ook dat de gasten iets mee krijgen waardoor zij en/of hun ouders geprikkeld raken. Geef bijvoorbeeld een terugkomkaartje mee. Met dit kaartje kan je mooi je bedrijf onder de aandacht brengen bij de andere ouders én door een leuke korting te bieden worden ze toch wel nieuwsgierig. Want we weten het allemaal: iedereen is gek op korting. En als het feestje geslaagd was, dan is het kind vanzelf een prima ambassadeur voor jouw kinderfeestjes!