Door het bezoeken van deze website gaat u akkoord met onze privacy voorwaarden.

5 extra tips voor meer aanvragen





Vijf extra tips!

Nog meer tips om reserveringen binnen te halen? Jazeker, we hebben er nog vijf voor je! En dat vind jij vast niet erg… Het gaat hier om de volgende tips:
 
  • Minimalisme op je website…: de kunst van het weglaten!
  • Klantenbinding
  • Een nieuwsbrief
  • Adverteren op interessante sites
  • Bied soms iets heel anders aan…
Natuurlijk leggen we ook deze tips graag duidelijk aan je uit.


Minimalisme op je website…: de kunst van het weglaten!

Minimalisme is het tegenwoordig helemaal. Je kunt geen lifestyle magazine meer openslaan of je wordt ermee om je oren geslagen. Maar: voor op je website is het zeker aan te raden. Een website die overvol is, waardoor je door de bomen het bos niet meer ziet, nodigt helemaal niet uit tot lezen. De luie internetsurfer wil in één oogopslag kunnen zien of iets hem wel of niet trekt. En dat lukt met een overvolle pagina echt niet. Hou je homepage dus rustig en werk bijvoorbeeld met bullet points om daarmee de belangrijkste punten direct duidelijk te maken. Op aparte pagina’s ga je vervolgens op deze punten in. Veel overzichtelijker. Let alleen wel even op dat je niet teveel pagina’s aanmaakt. Want heen en weer blijven surfen is ook niet echt alles. Zorg dus voor duidelijkheid door alleen het nodige te melden. Zijn ze eenmaal enthousiast geworden, dan surfen ze echt wel verder of zullen eventuele vragen per mail wel stellen. Zorg voor snelle antwoorden en regel ook dat je inderdaad online te benaderen bent. Veel mensen zullen sneller even mailen, dan dat ze eerst helemaal moeten gaan bellen…help, dan heb je namelijk zomaar een echt gesprek ;-)


Klantenbinding

Misschien denk je dat klantenbinding in jouw geval helemaal niet werkt. Dat is toch meer iets voor supermarkten, warenhuizen en bijvoorbeeld garages? Welnee, ook jij kan zeker aan klantenbinding doen. Een kind is misschien zo enthousiast dat hij graag nog eens langs komt. Zeker als je meerdere variaties aan kinderfeestjes aanbiedt, is die kans heel reëel. Maar de klant, die betaalt, zijn toch de ouders van het kind. En weet je: in Nederland bestaan de meeste gezinnen toch echt uit meer dan 1 kind! Dus: ja, klantenbinding is ook bij jou zeker een goede optie. En beperk je niet tot de jarige en zijn ouders, zorg ook dat de gasten iets mee krijgen waardoor zij en/of hun ouders geprikkeld raken. Geef bijvoorbeeld een terugkomkaartje mee. Met dit kaartje kan je mooi je bedrijf onder de aandacht brengen bij de andere ouders én door een leuke korting te bieden worden ze toch wel nieuwsgierig. Want we weten het allemaal: iedereen is gek op korting. En als het feestje geslaagd was, dan is het kind vanzelf een prima ambassadeur voor jouw kinderfeestjes!


Een nieuwsbrief

Waarschijnlijk heb je het mailadres van de familie van de jarige. Stuur zo af en toe een nieuwsbriefje rond met leuke weetjes, veranderingen, kortingen etc. Zo blijft de familie op de hoogte en zal het misschien bij een volgend jarig kind wel opnieuw kiezen voor een feest bij jou! Je kunt ook kiezen voor leuke extra’s voor de kinderen in een nieuwsbrief. Een kleurplaat bijvoorbeeld of een knutselidee. Als dit ook nog aansluit bij jouw soort kinderfeesten, is het helemaal leuk. Zo hou je ook de kinderen te vriend…


Adverteren op interessante sites

Adverteren heeft natuurlijk alleen maar zin als de doelgroep jouw advertentie ziet. Door  hier heel slim over na te denken kan je op hele leuke mogelijkheden komen, die jou direct onder de aandacht brengen bij potentiële klanten. Door te adverteren op sites die helemaal gericht zijn op jouw doelgroep, ben je uiteraard goed bezig. Een site die alle aandacht besteedt aan kinderfeesten en mensen trekt, niet alleen door advertenties maar ook door extra informatie te verschaffen over kinderfeesten, is een site die voor jou van grote waarde kan zijn. Je raadt het al: kinderfeestjes.nl is er zo één. Wij lokken mensen niet alleen door de advertenties, maar ook door nuttige informatie te verstrekken over het organiseren van feesten. Zo belanden er veel mensen op de site. En deze mensen komen zo dus ook al snel in aanraking met de advertenties die er te vinden zijn. Wil je dat jouw advertenties ook werkelijk iets opleveren, dan is dit dé manier!


Think Out Of The Box

Maak zo af en toe eens een uitstapje… Ben je een clown? Dan kan je vast ook wel uit de voeten met Sinterklaasbezoekjes of een Sinterklaasfeestje. Geef je normaal workshops sieraden maken? Maak eens een uitstapje naar een workshop tassen maken. Voor jou biedt dit een nieuwe uitdaging. Maar ook andere mensen zullen opeens interesse hebben. En als ze eenmaal zien hoe leuk het bij jou is, komen ze vast nog een keer terug voor de oorspronkelijke feestjes. En die bestaande klanten? Die hebben een leuke reden om toch weer eens een reservering bij jou te plaatsen! En ja, wie weet, het mes snijdt hier aan twee kanten: je blijft jezelf ook zo ontwikkelen. Misschien vind je het wel zo leuk, dat je het nieuwe voortaan ook vast gaat aanbieden!  Mensen zijn vaak gevoelig voor kreten als: ‘een eenmalige kans’ of ‘alleen mogelijk tot’ en dat soort uitspraken. Daarmee vergroot je het gevoel dat ze toch wel nu moeten reageren anders hebben ze iets heel unieks gemist! Iets anders aanbieden is een prachtige kans om het op zo’n manier aan te bieden.


Wil jij ook een profiel op kinderfeestjes.nl?